نحوه دریافت استعلام عدم تکراری نبودن موضوع از سازمان پیشینه ایرانداک

1️⃣ گام اول : به آدرس سایت زیر مراجعه کنید :

http://pishineh.irandoc.ac.ir/
2️⃣گام دوم :

در صفحه اصلی با زدن گزینه ” کاربر تازه هستم” ثبت نام کنید :
شکل زیر:

پیشینه پژوهش
سامانه پیشینه پژوهش به دانشجویان و پژوهشگران کمک می‌کند تا از پیشینه کار خود، به‌ویژه در پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کشور آگاهی یابند و از کار دوباره پرهیز کنند و با منابع موجود درباره پژوهش خود نیز آشنا شوند.

3️⃣گام سوم : اطلاعات خود را در فرم مربوطه با دقت کامل کنید و گزینه ” ثبت نام” را برای تکمیل فرایند ثبت نام بزنید.

4️⃣ گام چهارم : پس از مشاهده این صفحه یعنی ثبت نام شما با موفقیت انجام شده ، به ایمیل شخصی خود بروید تا پیامی که از ایرانداک به شما رسیده است را ببینید :

5️⃣ گام پنجم : ایمیل مذکور از آدرس pishineh@irandoc.ac.ir ارسال می گردد ، ممکن است در پوشه spam باشد . ایمیل را باز کنید و برای تکمیل ثبت نام رو لینک ارسال شده کلیک کنید تا به صفحه کاربری خود در سایت اصلی ایرانداک بروید :

6️⃣گام ششم : زمانی که لینک را بزنید به صفحه زیر در سایت اصلی خواهید رفت ، در قسمت درخواست (پایین صفحه) موضوع و در صورت تمایل کلید واژگان اصلی موضوع خود را وارد کنید همچنین می توانید اگر دوست داشتید آدرس ایمیل دیگری را هم اضافه کنید تا نتیجه بررسی هم به ایمیل شما هم ایمیل دوم ارسال شود . و در نهایت “ثبت و پرداخت آنلاین “را برای پرداخت هزینه مورد نیاز انتخاب کنید :

7️⃣ گام هفتم : اگر اطلاعات فرم قبل را صحیح وارد کرده باشید به صفحه زیر میرسید ، هزینه ارائه این گواهی رسمی 15.000 تومان می باشد ، می توانید بانک دلخواه خود را انتخاب کنید، شماره فاکتور را برای پی گیری یادداشت کنید و در نهایت برای تکمیل فرایند و پرداخت آنلاین گزینه ” تایید و پرداخت” را انتخاب کنید :

8️⃣ گام هشتم : در این مرحله به صفحه پرداخت آنلاین بانک مربوطه متصل می شوید ، دقت کنید با سرعت اینترنت مناسب فراِند را به درستی و کامل انجام دهید ، نهایتا پیغام پرداخت موفق را که دریافت کردید شماره پی گیری را یادداشت و فرایند خرید را تکمیل کنید.

9️⃣ گام نهم : به صفحه اصلی سایت ایرانداک باز خواهید گشت ، پاسخ بررسی شما نهایت بین 1 هفته تا 10 روز به ایمیل شما ارسال می شود . همچنین می توانید برای بازیابی در خواست هایتان به منوی” ” را بروید و یا برای ثبت درخواستی جدید منوی ” ” را انتخاب کنید.

 

منبع:@thesislearner


موضوعات: ایران داک
   جمعه 6 مرداد 13961 نظر »
اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
طلبه نوشت
تلاشی اشتراکی از تجربیات و دانسته ها؛ برای نوشتن مقاله علمی و پایان نامه . کمکی اجمالی برای طلابی که تازه وارد عرصه پژوهش و تحقیق شده اند
جستجو